Niat Nak Bergaya Tapi Akhirnya Jadi Troll. #tepukdahi

by | | Follow me on Twitter
Sejak semalam hingga hari ini, hangat benor rakan-rakan di media sosial berkongsi mengenai fesyen pelik Neelofa semasa Anugerah Meletop semalam. Kesian plak aku rasa kat Neelofa. Korang tak baik tau buat dia macam tu. Aku rasa niat dia nak bergaya jer kot tapi korang dah jadikan troll plak. Hahaha.

Antara troll yang aku jumpa di media sosial.

Power rangers pink tu.. tak pon Neelofa nak join jambu tuk MLM 2014 nanti
Sepupu Cell barangkali..
Pada pendapat akulah, Neelofa punya ilmu dalam fesyen terlalu tinggi agaknya sehinggakan orang kebanyakkan seperti kita langsung tak memahaminya. Jadi jangan la kutuk Neelofa lebih-lebih taw.
Share the knowledge by click Tweet this!, Plus It! or Share It!

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
Copyright © 2014. BelogKhairul - Blogger Designed by Kyrul | SeriusBlogger
laman ping busuk